sertésinfluenza már februárban

 2009.04.28. 14:31

Király. Azt írja az újság, illetve az Index, hogy Mexikóban már februárban felbukkant a sertésinfluenza. No nem sok helyen, legfeljebb csak Veracruz és Oaxaca városokban. Ezt a két gyönyörű települést az köti össze, hogy március 13-14-én itt volt a Vodku zenekar első két koncertje. EGyébként mindkét városban "lázas" sikert arattunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://vodkubanda.blog.hu/api/trackback/id/tr161091483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika79 2009.04.28. 17:42:48

Itt is maszkban járnak az tény. Olvastam amit felraktál, de ez nem így van, ha a kissrác tényleg elkapta volna, nem hiszem, hogy olyan kiforrott immunrendszere lenne, hogy sikerült volna túlvészelnie. Emellett az influenza mellett azért még van sima nátha is:))
Szóval, az egész a megalovárosban kezdődött és ott volt egy csomó áldozat - 2 nappal ezelőtt 86-an haltak meg. Majd NY-ban folytatódott, most már Kanadában is vannak betegek és ugye Európában is.
Itt még nincs áldozat, az emberek eléggé tartanak és elővigyázatosak és reméljük persze minél hamarabb véget ér ez az őrület. Iskolák május 6-ig zárva.
Amit pedig otthon írnak, hát... én nem tudom honnan szerzik az infót, de igencsak elkanyarodnak a valóságtól. A prüszköléstől sem annyira nem kell tartani, én minden reggel szoktam, mert addigra lehűl a levegő és fázom - de ez szerintem normális:) A tömeget kerülni kell, meg fertőtleníteni otthon mindent és normálisan étkezni - ennyi a prevenció.

Sabino Tejedor 2009.04.28. 22:00:40

@Erika79: Hát a Blikk, ugye nem a hírértékről híres. A cikk inkább amolyan...hátnemistudom, valahol vicces lehetne, ha annak szánnák, de így inkább szánalmas.
Amúgy az Index sem a mértéktartásáról híres, de azért mégis egy jó oldal. Én is azt olvasom. De inkább semmit!:)
Azért mázlisták vagyunk, hogy pont elkerültük ezt az időszakot.
Neked meg sok kitartást és jó egészséget!

Erika79 2009.04.28. 22:48:16

Jaja... egyértelműen az utóbbi. Én is az index-et szoktam általában, mert ott mindenről találsz valamit - az már más kérdés milyen formában:)
Most hallgattam a híreket, mondták, hogy ez még csak a kezdet, meg erről már tudtak az Egészségügyi szervezetek anno, a vírus ázsiából származik és egy-két ország csatlakozott hozzájuk - mint pl. Mexikó is - így a járvány kitörésére félig-meddig fel voltak készülve.
Köszi, pusza:)

bohusandi 2009.04.29. 10:33:43

hát én nemtom, hogy mi számít hiteles forrásnak, a BBC World Service meg az Al Jazeera English vmi április 6-i dátumot emleget, hogy akkor regisztrálták az első megbetegedést Mexicóban. Én elhiszem nekik. És azt is mondják, hogy csak pár nap a lappangási idő, szóval, ha összeszedtétek volna, már rég kijött volna rajtatok. Én miattatok nem aggódom. (globálisan talán igen.)

Sabino Tejedor 2009.04.29. 11:16:04

@bohusandi: Miattunk én sem aggódom. Ahogy azt az oltóközpontban tanácsolták, elég agavé italt ittunk ahhoz, hogy bármiféle vírus elpusztuljon bennünk...:)

Erika79 2009.04.29. 18:26:38

:)))
Amúgy nem lett volna az a sok haláleset, ha 4 napon belül orvoshoz mennek az emberek. Csak azt gondolták, hogy egy kis sima influenza, majd "kihordják". És sajna ez a tendencia, nem mindenki szalad az orvoshoz, ha valami baja van.
Itt többen megfáztak és aki elment az orvoshoz, azóta jól van. Erről sem ír senki...
süti beállítások módosítása