Képek, sokan, vannak

 2009.04.06. 06:09

Kedves türelmetlenek!

Szorgalmasan rakodom fel a képeket a netre, már legalább a felénél tartok (ez mintegy 200 fotót jelent). Nem kényszerítelek benneteket arra, hogy kivárjátok, míg mind felteszem, így felfedem a titkot: 

http://vodku.kepeim.hu

Nézzétek, kommenteljetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://vodkubanda.blog.hu/api/trackback/id/tr911048842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áfonyka 2009.04.07. 21:53:45

nézem, nézem, nézem és :-D
és még másfél hét a koncertig...
nem, már csak másfél hét a koncertig! - fő a pozitív hozzáállás, nem igaz?

Erika79 2009.04.14. 01:40:26

Még időm sem volt megnézni, de már egy ismim küldte, hogy rámtalált amint a kamerát bambulászom:)))
A héten szerintem végignézem én is, csak nekem is pakolnom kell:)))

Sabino Tejedor 2009.04.18. 15:30:07

@Erika79: Hát csak nyugodtan, semmi kapkodás! Hova utazol?

Erika79 2009.04.20. 01:22:34

@Sabino Tejedor: amúgy már visszajöttem. DF-ben voltam húsvétkor, hát... Naggyon jó volt. Ha csak feleannyian laknának ott, nem lenne semmi probléma. Mennék én minden hétvégén...
Most olvastam a koncertről, biztos nagyon jól sikerült. Macskajajmentes napot:)
süti beállítások módosítása