Köszi, köszi, köszi

 2009.05.21. 23:43

Holnap este a Kőbányai Gyermek és Ifjúsági Szabadidőközpontban játszunk, 2007 novembere után újra. Vegyesek az emlékek. Kevesen jöttek el (bár az én személyes minimumigényemet, vagyis hogy többen legyenek a nézőtéren, mint mi a színpadon, sikerült teljesíteni). Szereztünk egy barátot, doktor Gyulát, akinek annyira tetszett a produkció, hogy mindjárt betolt kettő üveg bort, és azóta is időről-időre összefutunk (nemcsak koncerten), meg elvesztettünk egyet (Tequilát, aki nem tudta, milyen koncertet hallgatott doktor Gyula, viszont nem is tolt be kettő üveg tequilát). Ugyanis hangosak voltunk, meg túl sokat táncikáltunk a színpadon, és különben is hol vannak a kisdobok.

Ebből is látszik, hogy ahány ház, annyi szo.ás. Mindenesetre Gyula némi iróniával már tájékoztatott, hogy ő ott lesz a - remélhetőleg teltházas - koncerten. Azért jó, ha nagy a közönség, mert olyankor jobban szól a cájg. A Trabant meg azért jó, mert kicsi. Úgyhogy elmentem, vettem kottát meg biciklit. Ami azért jó, mert jó.

Holnap KÖSZI. És te, nyájas olvasó, eljössz 1800-ért? 

A bejegyzés trackback címe:

https://vodkubanda.blog.hu/api/trackback/id/tr571136567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KGyul@ 2009.06.04. 19:22:18

Hát igen... A fórumban már méltatlankodtam, amiért csak néhányan vették a fáradtságot, hogy meghallgassák a Vodku bandát. Érdeklődtem a kedves Vodku-rajongók holléte felől, és a jövőre nézve megnyugtattam őket: a kőbányai vagányok nem esznek embert. (Én már csak tudom.)

Hozzászólásomra reflektált Áfonya, aki szerint a baj az volt, hogy a Kőbányai Szabadidő Központ Színházterme nem kocsma, ahol csak úgy, általában iszogatnak az emberek (jó sokan persze, mert válság van), aztán egyszerre csak megjelenik a Vodku és kifényesednek az arcok... (Pontosan nem ezt írta, de nekem ez jött át, ahogy manapság szokták volt mondani.)

Meglehet, hogy így történt. De akkor - kérdezem én - miért volt telt ház pl. a Benczúr klubban vagy a Radnóti Miklós Színház tavaly novembertől idén februárig tartó összes előadásán? Hm? (Meg ilyenek.) Na ugye.

A zene május 22-én nagyon remek volt, pedig nem toltam be mindjárt kettő üveg bort... (Nem félreérteni: betoltam annyit, sőt, de nem mindjárt.) A kezdeti technikai akadályok is elhárultak (nem maguktól). Kellemesen éreztem magam, és ami külön örömmel töltött el, a feleségem, aki eleddig igencsak ódzkodott az efféle muzsikától, igencsak élvezte az előadást. (Egy Vodku-rajongóval több, tehát.)

Mi van még? ja, igen: a beszélgetések a zenekar tagjaival nagyon megtisztelő volt számomra. Bízom benne, hogy nem vetettem rossz fényt magamra, és ha mégis, tudjuk be annak a nem mindjárt betolt három üveg vörösbornak.

Tettem egy ünnepélyes fogadalmat is: ezentúl gyakrabban látogatom a Vodku koncerteket...

Most látom csak, hogy megjegyzésem csak előzetes moderációt(helyesen: moderálást követően fog megjelenni. Mivel kezdtem ezt a kis szösszenete? Hát...

süti beállítások módosítása